24 Ocak 2012 Salı

Mirsis hizmet ve yazılım konu başlıklarında CMMI kalite yolculuğuna yelken açtı


Mirsis, hizmet kalitesini belgelendirmek ve tanımlı süreçlerini geliştirmek amacı ile CMMI danışmanlık hizmetleri veren QAI firması ile çalışmaya başladı. Mirsis Bilgi Teknolojileri kurucu ortakları Ece Kutlucan ve Gül Düzgider, yapılan bu çalışmaların, Türk BT pazarında adından söz ettiren Mirsis’in, gelecekte global bir oyuncu olabilmesi adına yapılan stratejik bir yatırım olduğunu belirttiler.
Mirsis, 2008 yılında kurulmuş genç bir şirket olarak bilgi işlem sektöründe, bankacılık ve finans üzerine uzmanlaşmış kadrosu ile müşterilerine hizmet vermektedir. 170 kişilik uzman kadrosu İstanbul Ataşehir, Kocaeli Üniversitesi Teknopark ve müşterilerinin lokasyonlarında çalışmalarını gerçekleştirmektedir.
Mirsis, Proje Bazlı Dışkaynak, İstihdam ve Dışkaynak, Test, Yazılım Geliştirme, Mobil Servisler ve Sistem Danışmanlık konu başlıklarında hizmet vermektedir.

Mirsis, müşterilerinin ihtiyaçları ve çalışma alanları paralelinde, finans konu başlıklarında uzman kadrosuyla sektörün ihtiyacı olan alternatif dağıtım kanalları, kredi kartları ve üye işyeri, ödeme sistemleri, donanım bakım hizmetleri, yatırım bankacılığı ve sigortacılık vb konu başlıklarında uzman kadrolarla hizmet vermektedir. Mirsis müşterileri ve uzmanlık konusundaki sektör ve faaliyet alanı deneyimini diğer sektörlere de taşımayı hedeflemektedir. Bu kapsamda CMMI konusunda danışmanlık veren QAI ( INDİA) LİMİTED EQAI firmasından 2010 yılından beri hizmet ve yazılım alanında danışmanlık almaktadır.

Mirsis, Kalite Politikasında da belirttiği gibi “Müşteri ilişkilerini stratejik bir yaklaşımla ele alarak dünya kalite normlarında bilişim teknoloji çözümleri üretmeyi, sektöründeki hızlı değişimi gelişen insan kaynakları ve tecrübesi ile zamanında, doğru, etkili olarak uyarlamayı, kalite yönetim sistemini çalışanları ile birlikte sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.”


Mirsis Bilgi Teknolojileri Kurucu Ortakları
Ece Kutlucan & Gül Düzgider
“Hem ürün geliştirme, hem de hizmet alanlarımızda yapmakta olduğumuz kalite çalışmaları sonucunda Türk BT pazarında haklı olarak eriştiğimiz noktayı daha da geliştirip, global çapta ürün ve hizmet sunan bir konuma ulaşmayı hedefliyoruz. 2011-2015 stratejik planları çerçevesinde üçyüz çalışanın üzerinde teknik kadroyla hizmet veren bir yapılanma ve büyüme hedefini gerçekleştirmek için bu yönde bir stratejik bir vizyona sahip olmamız gerektiğini düşünüyoruz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder