
Ülkemiz teknoloji kullanımında oldukça iyi, dijital yaşam tarzımız gün geçtikçe artmakta. Internet üzerinden yapılan e-ticaret işlemleri son bir yıl içerisinde yüzde 50’ye yakın bir artış göstermiş ve 15 milyar TL’nin üzerinde bir işlem hacmi yaratmakta. Gücün mobil iletişimde olduğu görülmektedir. Artık kişilerin tüketim alışkanlıklarının değiştiği, kurumlarında pazarlama aktivitelerini yeniden tasarladığı, mağazaya girdiğimizde otomatik puan, promosyon kazandıran “shopkick” uygulamaları dönemindeyiz. Finans dünyasında gelişimi mobil, mikro ve perakende ödeme sistemleri başlıklarında ve 3. partilerinde hizmet verebileceği alternatif entegre finans platformları konusunda gözlemlemekteyiz.
Bu döngüde, Bilgi Teknolojileri yöneticilerinin , kurum iş hedefleri ile uyumlu teknoloji kullanımını sağlaması önem kazanmıştır. Biz de Mirsis olarak, bu akımları takip edecek şekilde organizasyonumuzu oluşturduk. Değişim içte ve dışta her daim yaşanıyor. Esnek olmak sürdürülebilir bir başarı sağlamak için olmazsa olmazlardan. Teknoloji yatırımlarımızı finans ve mobil dünyanın iş hedeflerine katkıda bulunacak şekilde yapıyoruz ve bütün müşterilerimizle ve tüm paydaşlarımızla iletişim içinde olarak bu planlarımızı hayata almaya çalışıyoruz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder